Till startsidan
Translate

Kundnöjdhetsmätning v. 44-46

2016-10-31 08.00

Vi jobbar för att du som kund ska ha en positiv upplevelse av Kraftringen, både vad gäller de produkter och tjänster du köper och det bemötande du får i kontakten med oss. Därför genomför vi kontinuerligt mätningar som ger oss en bild av vad du som kund tycker. 

I november genomför vi en kundnöjdhetsmätning (NKI) för både våra privatkunder och företagskunder. Det är Kantar Sifo (f.d. TNS Sifo) som genomför undersökningen. De kunder som erbjuds att delta i mätningen slumpas fram vilket innebär att man inte kan delta på egen begäran. Våra privatkunder bjuds in via e-post, medan företagskunderna rings upp. Inga enskilda svar kan spåras och de kunder som väljer att delta är därför helt anonyma. Mätningen pågår under v. 44-46. 

Kontakta oss

Jag tar tacksamt emot frågor, synpunkter och önskemål från dig. Vänligen fyll i dina kontaktuppgifter och ditt ärende i fälten nedan. Jag återkommer till dig snarast.

Mottagare
[namn]