Till startsidan
Translate

Mätning kring kundnöjdhet i maj

2017-04-21 15.00

Vi på Kraftringen strävar efter att du som kund ska ha en positiv upplevelse av oss, både vad gäller de produkter och tjänster du köper och det bemötande du får när du är i kontakt med oss. Därför genomför vi kontinuerligt mätningar som ger oss en bild av vad du som kund tycker. 

I maj genomför vi en fördjupande mätning där deltagande kunder ges möjlighet att berätta vad de tycker. Vi har anlitat Kantar Sifo (f.d. TNS Sifo) för att genomföra mätningen. De kunder som erbjuds att delta har slumpats fram vilket innebär att man inte kan delta på egen begäran. Inga enskilda svar kan spåras och de kunder som väljer att delta är därför helt anonyma. Inbjudan om att delta i mätningen sker via e-post och kommer att skickas ut med start idag den 21 april. 

Kontakta oss

Jag tar tacksamt emot frågor, synpunkter och önskemål från dig. Vänligen fyll i dina kontaktuppgifter och ditt ärende i fälten nedan. Jag återkommer till dig snarast.

Mottagare
[namn]